flag Судова влада України
Увага! Суд не здійснює правосуддя. Підсудність змінено на Орджонікідзевський районний суд м. Запоріжжя

У Пологівському районному суді проведено опитування громадян-учасників судових проваджень щодо якості функціонування суду

14 лютого 2019, 14:59

   Пологівським районним судом Запорізької області на виконання рішення Ради суддів України №53 від 17.09.2018 року з 21.01.2019 року по 31.01.2019 року було проведено анонімне опитування учасників судових проваджень щодо якості функціонування суду.

   Анкета анонімного опитування складалася з двох блоків питань. У першому блоці містилися питання щодо загальної характеристики респондента. А другий блок питань був присвячений оцінюванню роботи суду за показниками доступності, ефективності та якості.

   Загальна кількість відвідувачів, які виявили бажання взяти участь в опитуванні – 50 осіб - учасників судових проваджень. Під час опитування  всім відвідувачам суду пропонувалося заповнити анонімні анкети безпосередньо в приміщені суду.

   За віком опитані відвідувачі розподіляються наступним чином: «18-25 років» - 22 %; «26-39 років» - 32 %; «40-59 років» - 34 %; «60 років і старше» -12%.

   Більшість опитаних становили жінки (52%). За рівнем освіти респонденти, які мають базову вищу освіту та повну вищу освіту розподілились порівну по 38%. Серед респондентів з вищою освітою 20% мають вищу юридичну освіту.

   За результатами проведеного аналізу анкет опитування громадян –учасників судових проваджень  Пологівського районного суду встановлено наступні результати.

   Доступність до суду: 84% опитаних легко знайшли будівлю суду, не зазнали жодних перешкод у доступі до приміщення суду, а також їх влаштовує графік роботи суду.

   На питання «Чи зазнавали  Ви певних перешкод у доступі до приміщення суду через обмеження охорони -88% респондентів відповіли «ні», 6% зазнавали явних перешкод, 6% залишили запитання без відповіді.

   Більшість опитаних, а саме 64% вказали, що потрапити до суду та скористатись відповідними послугами людям з обмеженими можливостями зручно, на думку 22% респондентів для відповідної категорії осіб це більш-менш зручно, 14% опитаних висловились, що людям з обмеженими можливостями взагалі незручно потрапити до суду.

   68% вказали, що їм завжди вдавалось додзвонитись до суду та отримати потрібну інформацію телефоном, 12% відповіли, що вдавалось більш-менш додзвонитись, 10% відповіло швидше ні, 14% цілком ні.  

   86% опитаних вважають комфортними умови перебування в суді, а самі приміщення суду визнають чистими та такими, що перебувають в належному санітарному стані, інформаційні стенди розташовані зручно, відвідувачів повною мірою задовольняє наявна в суді інформація, 6% опитуваних вважають умови перебування в суді біль-менш комфортними, 8% надали негативну відповідь.

   80% учасників оцінили роботу працівників апарату Пологівського районного суду позитивно, разом з тим 2% респондентів вважає, що в діях працівників суду були наявні помилки, решта опитаних утримались від відповіді на дане запитання.

  Позитивно оцінили професійність, доброзичливість, неупередженість та коректність ставлення з боку суддів та працівників апарату суду 90% опитуваних.

  Крім того, учасникам судових проваджень було запропоновано надати відповіді на запитання:

  - чи вчасно (відповідно до графіка) розпочиналося останнє судове засідання по Вашій справі? 88% респондентів відмітили, що судові засідання розпочинаються вчасно, та разом з тим 6% зазначили, що так відбувається не завжди; залишено питання без відповіді 6%.

   - чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання? "Так" відповіли 76% респондентів; «більш-менш» - 8%; «ні» - 6%, решта опитаних утримались від відповіді.

   - чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи? "Так" відповіли 96% респондентів; «більш-менш» - 4%.

   - чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки/перенесення слухань  у розгляді Вашої справи? 84%  опитуваних вважають «Так», «більш-менш» - 4%, «швидше ні» - 4%, залишено питання без відповіді -8%.

   Щодо сприйняття роботи судді більшість громадян високо відмітили неупередженість суддів Пологівського районного суду, доброзичливість, коректність, надання можливості обґрунтувати свою позицію та дотримання процедури розгляду справи.

   56% респондентів при заповненні анкет вважають судові рішення обґрунтованими та викладеними легкою та доступною для розуміння мовою, 6% відмітили «швидше ні», решта опитаних утримались від відповіді.

   Проаналізувавши відповіді учасників опитування зроблено висновок, що якість роботи Пологівського районного суду Запорізької області в цілому відповідає оцінкам „добре” та „відмінно”. Однак, є поодинокі випадки, коли учасники анкетування відповіли на питання анкети „негативно”. Проведене анкетування дозволило виявити окремі проблемні організаційні питання в діяльності суду, які будуть враховані в подальшій роботі  та дозволять покращити якість роботи суду. 

 

   За повідомленням прес-служби суду